+48 61 62 40 204     info@platinumit.pl

SugarCRM - funkcjonalny i elastyczny


SugarCRM teraz w pełni dostosowany do polskich przedsiębiorstw.

SugarCRM - sprawdzony, światowej klasy CRM. Początkowo skierowany do mniejszych przedsiębiorstw, do 200 stanowisk. Obecnie z powodzeniem potrafi zadowolić jeszcze większych klientów. Dopasowanie, budowa modułowa, wiele dostępnych rozszerzeń to tylko niektóre aspekty dające SugarCRM przewagę nad konkurentami. System zapewnia maksymalną dostępność informacji z każdego miejsca na świecie, na komputerze lub urządzeniach mobilnych (możliwość pracy offline). Rozbudowany panel administracyjny pozwala informatykowi dokonywać zmian na poziomie konstrukcji programu bez znajomości języków programowania.

Platinum SugarCRM

Platinum SugarCRM

Platinum SugarCRM - to nazwa projektu, którego celem było dostosowanie SugarCRM do polskiego modelu biznesu. Efektem pracy jest spolszczony system o rozszerzonej funkcjonalności i budowie znacznie lepiej odpowiadającej wymogom naszego rynku.

  • Brak opłat licencyjnych - opensource
  • Aplikacja działająca w chmurze

Zacznij korzystać z SugarCRM!

Zapewniamy pełne wsparcie techniczne i merytoryczne

Napisz do nas


crm-chmura.jpg

Aplikacja działająca w chmurze

Z SugarCRM można korzystać na zewnętrznym serwerze co daje stabilność, niezawodność i bezpieczeństwo. Świadczymy kompletną usługe na poziomie SaaS. Administracja rozbudowany panel

administracja.jpg

Administracja - rozbudowany panel

Rozbudowany panel administracyjny pozwala lokalnemu informatykowi na szerokie dostosowanie. Bez znajomości języków programowania. Mobilny CRM - zwiększ produktywność

mobilny-crm.jpg

Mobilny CRM

Zwiększ produktywność, Pozostań w kontakcie z pełną baza informacji o swoich klientach nawet kiedy jesteś w drodze, dzięki aplikacjom dla smartfonów i tabletów.


CRM na żądanie - Software as a Service

Zamów CRM Online i korzystaj od zaraz.

Bezpieczeństwo i szybkość

Nasza oferta dotycząca hostingu systemu CRM wykorzystuje model dystrybucji oprogramowania SaaS (Software as a Service). Pozwala on traktować oprogramowanie CRM jako usługę, z której można korzystać ponosząc jedynie cykliczne opłaty za jej użytkowanie. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania systemu CRM na serwerze klienta, dzięki czemu obowiązek utrzymania systemu, zabezpieczenia danych, pomocy technicznej zostaje przerzucony na dostawcę usługi. Firma korzystająca z takiego rozwiązania nie musi ponosić kosztów związanych z zakupem serwera i utrzymaniem całej infrastruktury informatycznej. Dzięki temu SaaS zyskuje coraz większą popularność zarówno pośród dystrybutorów i dostawców oferujących w ten sposób swoje produkty, jak i firm z nich korzystających.

  • NOWOŚĆ - 10, 25, 100GB przestrzeni dyskowej a nawet więcej na żądanie.
  • Gwarantujemy bezpieczeństwo i dostępność SLA na poziomie 99,99%. Dane przechowywane są w jednej z najnowocześniejszych serwerowni w Europie.
  • Przejście między planami jest bezpłatne i można go dokonać w dowolnej chwili
  • Opłaty za użytkowanie dokonywane są z góry za rozpoczynający się okres rozliczeniowy
  • Umowę można rozwiązać w dowolnej chwili bez podania przyczyny i dodatkowych opłat.

Zamów usługę, lub zapytaj o szczegóły

hosting_plan.png


Funkcje SugarCRM


Kontakty, Potencjalni (Leads), Target

Kompleksowe narzędzie wspierające działania marketingowe

System SugarCRM wyposażony został w znany na zachodzie trójstopniowy system klasyfikacji danych kontaktowych. Rozumienie różnicy między tymi podobnymi w budowie modułami, ma istotny wpływ na efektywność pracy, przejrzystość i szybkość dostępu do informacji.

Target

Moduł organizuje dane osób, które będą celem naszych działań marketingowych pierwszego kontaktu. Na tym poziomie nie znamy potencjału klienta i poziomu zainteresowania naszą ofertą.

Potencjalni (Leads)

Klienci docelowi z którymi została nawiązana interakcja ulegają przekonwertowaniu na klientów potencjalnych. Moduł drugiego poziomu zbiera więc informacje o osobach które wykazały zainteresowanie klikając w link e-mailingu lub przesyłając dane zgłoszeniowe przez formularz internetowy. Potencjalny może zawierać historię kontaktu i kampanii, których był odbiorcą i jest punktem przejściowym między marketingiem i sprzedażą.

Kontakt

Dział sprzedaży bazuje na module trzeciego poziomu. Rekord zawiera unikatowe, nieulotne dane klientów, historię kontaktu i przynależy do Kontrahenta (Firmy). Bardzo często Kontakt zawiera również powiązane sprawy, projekty, szanse sprzedaży, dokumenty i wiele innych kluczowych informacji.

Podsumowanie

Ścieżka target-to-lead jest zalecanym, typowym system postępowania w firmach z dobrze zdefiniowanymi procesami marketingowymi. Należy jednak pamiętać, że rozpoczynanie cyklu sprzedaży od Potencjalnych (lub nawet Kontaktów!) może okazać się właściwym początkiem procesu dla niektórych przedsiębiorstw a dopasowanie i elastyczność SugarCRM pomoże uzupełnienieu brakujących elementów z poszczególnych modułów.

Target

Dane niepotwierdzone (przypuszczalny target), cel działań marketingowych pierwszego kontaktu, bez szczegółowych informacji, może zostać usunięty. Przykładowo: zakupiona baza e-mail

Potencjalni (Leads)

Dane potwierdzone, nawiązano interakcje, punkt przejściowy między marketingiem a sprzedażą. Przykład: osoba wypełniająca formularz kontaktowy lub odpowiadająca na e-mail reklamowy

Kontakty

Nieulotne dane klientów z długofalową historią kontaktu, powiązanych projektów, spraw, szans. Przynależą do Kontrahenta, są unikatowe. Przykład: Dane klienta dokonującego zakup.


kontakty

szanse oferty faktury

Szanse, Oferty, Faktury - Szybkie generowanie

Szanse sprzedaży

Gdy w skrzynce mailowej pojawia się zapytanie warto odnotować jego obecność w systemie,szczególnie w przypadku gdy nie dochodzi do transakcji. Odpowiednia interpretacja danych może okazać się kluczowa dla poprawienia skuteczności działań marketingowych.

Oferty

Dzięki możliwości generowania ofert na podstawie bazy produktów, odpowiedź na zapytanie jest szybka i precyzyjna. Oferty, archiwizowane w kartotece klienta dają pełny wgląd w relację i jego preferencję.

Dzięki SugarCRM wygodnie i szybko wygenerujesz ofertę na podstawie bazy produktów.

Faktury

Dodatkowo utworzone oferty można przekształcać w faktury i wysyłać do klienta via e-mail za pomocą jednego kliknięcia w postaci dokumentu pdf.

Przekształć ofertę w fakturę i wyślij ją do klienta w formie pdf dwoma kliknięciami myszki.

Zapytanie - szansa sprzedaży

Rejestruj zapytania jako szanse na sprzedaż, poznaj słabe i mocne strony swojej oferty.

email-calendar-attachment

Wykresy i Raporty

Czytelne i przejrzyste formy prezentacji danych

Wykresy

Zestawienia pozwalają na efektowny i klarowny sposób prezentacji danych, takich jak skuteczność i aktywność poszczególnych użytkowników.

Czytelnie przedstawione informacje w efektownej formie

Raporty

Żadne działania marketingowe nie mają sensu bez uzyskania czytelnych wyników ich skuteczności. Podobnie żadne usprawnienia, modernizacje i standaryzacje nie są wskazane jeżeli nie raportujemy ich efektów na poszczególnych etapach. Moduł Raportów pomaga uzyskać kluczowe informacje na temat kondycji firmy, wydajności jej pracowników i jakości obsługi.

Dokładne, kompletne, dostarczają kluczowych informacji o skuteczności

wykresy-raporty

zarzadzanie-dokumentami

Document Management System

System zarządzania dokumentami

DMS a SugarCRM

W SugarCRM znaleźć możemy bardzo prosty system załączania i klasyfikowania dokumentów. Pliki mogą zostać powiązane z dowolnymi elementami programu, otrzymywać różne statusy, przynależeć do różnych kategorii i podkategorii. Wystarczy przeciągną plik z komputera do SugarCRM.

Wbudowany, prosty menadżer plików, porządkuje dokumenty, można je powiązać z dowolnym elementem CRM'a, kategoryzować i wyszukiwać.

KnowledgeTree - profesjonalne rozwiązanie DMS

Dla bardziej wymagających przedsiębiorstw oferujemy system DMS KnowledgeTree działający z SugarCRM lub autonomicznie. To potężne narzędzie posiada rozbudowany system nadawania ról i uprawnień.Dokumenty mogą posiadać wiele wersji a każda z nich jest archiwizowana. Nieocenioną funkcjonalnością jest również tworzenie schematu obiegu dokumentu (workflow). Dodatkowo, pracę z dokumentami ułatwiają takie funkcje jak przeszukiwanie treści plików, otwieranie dokumentów (office, pdf) w przeglądarce czy operacje masowe.

Zaawansowany, działa z CRM lub autonomicznie, pozwala na tworzenie obiegu dokumentów (workflow), poziomy dostępu, role, wersjonowanie plików.


Integracja z VOIP (Asterisk) lub SkypeOut

Połączenia z poziomu SugarCRM z rejestrowaniem historii

Asterisk

Prowadź kampanie telemarketingowe prosto z SugarCRM dzięki technologii VOIP i profesjonalnej centrali Asterisk. Wystarczy jedno kliknięcie by wybrać numer. Zarówno wychodzące jak i przychodzące połączenia są automatycznie rejestrowane w historii kontaktu.

Wybierz numer jednym kliknięciem, połączenia są automatycznie rejestrowane w historii

SkypeOut

Dzwoń przez Skype taniej lub za darmo do 40 krajów na całym świecie wybierając numer z CRM SugarCRM .

Tanie lub darmowe połączenia w kaju i zagranicą, automatycznie rejestrowane w CRM

Projekty

Przydzielaj zadania, śledź bieżący przebieg projektu

Gdy do zrealizowania jest złożony projekt wymagający zaangażowania wielu osób i rozłożenia w czasie, przydatny jest moduł Projekty. Pozawala on na szybkie przydzielanie obowiązków i śledzenie postępu realizacji. A gdy w przyszłości zajdzie potrzeba, łatwo odszukasz całą dokumentację, zadania i osoby odpowiedzialne za ich wykonanie.

Przydzielaj i organizuj zadania, śledź przebieg projektu i jego elementów.

Archiwizacja poczty

Zyskaj szybki dostęp do kluczowych ustaleń i zagadnień zawartych w korespondencji dzięki szybkiemu pozwiązywaniu maili.

Archiwizuj pliki

SugarCRM pozwoli Ci uzyskać dostęp do plików z poziomu projektu. Dodatkowo zyskujesz bezpieczeństwo przechowując kluczowe dokumenty dane na bezpiecznym serwerze


Poczta e-mail

Przyjazna w użytkowaniu, szybka i praktyczna

Poczta e-mail to narzędzie, którym pracownik posługuje się nieustannie. Jego dopasowanie i funkcjonalność jest kluczowa dla udanego systemu CRM. Dlatego moduł Poczty e-mail w SugarCRM został zaprojektowany do szybkiego i wygodnego działania. Dzięki skrzynce wbudowanej w CRM uporządkujesz całą korespondencje przydzielając ją do klientów, projektów, zadań i wielu innych elementów programu.

Najważniejsze funkcje:

  • Łączenie korespondencji z klientami, ofertami, projektami etc.
  • Przydzielanie e-maili do użytkownika
  • Obsługa IMAP
  • Foldery poczty
  • Szybkie wyszukiwanie
  • Szablony z danymi pobieranymi z CRM
  • Załączniki dodawane z dysku lub prosto z CRM
  • Praktyczne zakładki jak w przeglądarce
  • Obsługa wielu kont e-mail
  • Skrzynka e-mail - w pełni funkcjonalna

Korzystaj z dopracowanego i funkcjonalnego klienta poczty prosto z SugarCRM. Archiwizuj wiadomości powiązane z dowolnymi elementami CRM. Generuj Wzory, przypisuj pracowników.

Szybsze odbieranie i wysyłanie*

Korzystaj z jeszcze szybszego odbierania i wysyłania wiadomości dzięki dwukierunkowej synchronizacji poczty między serwerami sieci szkieletowej. *Praca w chmurze

Kampanie e-mail

Wysyłaj e-mailing, badaj zysk z kampanii i skuteczność

Podczas realizowania kampani mailingowej niezwykle istotnymi elementami są grafika i treść merytoryczna wiadomości. Jednak trzecim równie ważnym jest pomiar skuteczności i możliwość automatycznego wykreślenia z listy na życzenie odbiorcy. Do tego celu wiele firm używa płatnych narzędzi dostarczanych na zasadzie usługi.

Wdrożenie projektu SugarCRM pozwala obniżyć koszty prowadzenia kampani e-mail gdyż system zapewnia pełne wsparcie. Od przygotowania, przez wysyłkę, skończywszy na pomiarze skuteczności i automatycznym wykreśleniu z bazy.

Twórz dynamiczne listy adresatów, przygotowuj szablony wiadomości i wysyłaj prosto z CRM

Pozyskiwanie danych potencjalnych klientów

SugarCRM umożliwia stworzenie formularza, który umieszony na dowolnej witrynie internetowej, będzie zbierał dla nas informacje kontaktowe potencjalnych klientów i zapisywał je prosto w CRM jako Potencjalnych (Leads). Do utworzenie takiego formularza nie jest potrzebna żadna wiedza programistyczna!

Badaj skuteczność

Wykresy w czytelny sposób przedstawiają skuteczność Twojej kampanii i reakcje odbiorców (sprzężenie zwrotne).

Zbieraj dane adresowe

Stwórz formularz, który umieszczony na dowolnej witrynie będzie zapisywał informacje kontaktowe potencjalnych klientów prosto do CRM. Bez umiejętności programowania!


Kalendarz i działania

Planuj i organizuj spotkania, rozmowy telefoniczne, zadania

Kalendarz

Rozbudowany kalendarz pozwala na śledzenie i organizowanie spotkań, rozmów telefonicznych i zadań. Manager może posiadać dostęp do kalendarza współdzielonego co pozwala śledzić zadania wszystkich pracowników. Możliwe jest również udostępnianie kalendarza np. pracownika przebywającego na urlopie.

Działania

Działania lub inaczej aktywność to spotkania, rozmowy telefoniczne oraz zadania. Mogą zostać powiązane z dowolnymi elementami CRM takimi jak Klienci, Potencjalni, Target, Projekty etc. Elementy aktywności widoczne są w kalendarzu a o zbliżającym się terminie wykonania informuje wyskakujące przypomnienie.

Google

Funkcja Google Sync pozwala na synchronizowanie zadań między kalendarzami Google i SugarCRM

Kalendarz i aktywność

Organizuj spotkania, rozmowy telefoniczne i zadania, przydzielając je do dowolnych elementów CRM.

Synchronizacja z Google

Google Sync pozwala na synchronizację klendarza google z SugarCRM

Generowanie dokumentów

Generuj dokumenty PDF według dostosowanego szablonu.

PDF

Funkcja, która umożliwia szybkie generowanie PDF z poziomu dowolnego modułu. Szablony są tworzone według wytycznych klienta i projektowane przez naszego doświadczonego grafika. Dane do dokumentu pobierane są z zaznaczonych na liście rekordów.

Generowanie PDF

Generuj dokumenty PDF na podstawie danych z dowolnego modułu.

Jeżeli szukasz informacji, pomocy lub chcesz zamówić SugarCRM

Skontaktuj się z nami

O nas

Jesteśmy firmą informatyczną z ponad 10 letnim doświadczeniem, specjalizującą się w tworzeniu rozwiązań informatycznych zwiększających produktywność.

Kontakt

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  +48 510 899 666
</>Czat z pracownikiem
  Poznań